یافتن و برطرف نمودن مشکلات ایجاد شده، بعد از افزودن دامنه و یا رکوردهای DNS در آفیس 365

آفیس 365 شرکتی

تنظیم دامنه خود برای کار با آفیس 365 میتواند چالش برانگیز باشد. کار با سیستم DNS به جزئیات  وابسته بوده و تنظیمات DNS دامنه، ملزومات مهم مرتبط با کار شما، نظیر ایمیل، را تحت تاثیر قرار می دهد. ما میتوانیم به شما در حل این مشکل کمک کنیم.

چه اتفاقی افتاده است؟

نمی توانید دامنه خود را تایید کنید؟

Outlook کار نمیکند؟

ایمیل همه افراد به آفیس365 منتقل شده است، در حالی که شما می خواستید فقط ایمیل شما منتقل شود؟

نمیتوانید وضعیت اکانت مدرسه یا اکانت  غیر انتفاعی را اثبات کنید؟

سرویس ها با دامنه شما کار نمی کنند؟

دسترسی به وب سایت شما امکان پذیر نیست؟

 

نمی توانید دامنه خود را تایید کنید؟

در ادامه دلایل رایج اینکه تایید دامنه آن طور که باید کار نمیکند آورده شده است:

مقدار رکورد تایید، کاملا درست نیست. مجددا مقداری که در رکورد تایید TXT در هاست DNS خود کپی نموده اید را چک کنید. یک اشکال رایجی که وجود دارد وارد نکردن بخش “MS=” رکورد می باشد. آفیس به این بخش نیز نیاز دارد!

رکورد ذخیره نشده است. در بعضی از هاست های DNS، باید یک مرحله اضافه تر برای ذخیره کردن فایل ناحیه (zone file) (جایی که رکورد DNS ذخیره شده است) انجام دهید و این باعث به روز رسانی شدن آن از طریق اینترنت می شود. مطمئن شوید که تغییرات اعمال شده را ذخیره نموده اید و به این ترتیب آفیس 365 می تواند تغییرات را ببیند و رکورد را تایید کند.

رکورد از طریق اینترنت به روز نشده است. معمولا تنها چند دقیقه طول میکشد تا بتوانیم رکورد جدید را ببینیم، ولی گاهی این امر چند ساعت طول میکشد. اگر بیش از این زمان منتظر مانده اید و مطمئن هستید که مقدار رکورد درست است، لطفا با ما تماس بگیرید تا در یافتن مشکل به شما کمک کنیم.

Outlook کار نمی کند؟

اگر رکورد MX و سایر رکوردهای DNS را برای دامنه خود به درستی ایجاد نموده اید ولی ایمیل کار نمی کند، با ما تماس بگیرید و اجازه دهید در حل مشکل Outlook به شما کمک کنیم. (همچنین می توانید از سیستم عیب یاب مایکروسافت کمک بگیرید)

ایمیل همه افراد به آفیس365 منتقل شده است، در حالی که شما می خواستید فقط ایمیل شما منتقل شود؟

زمانی که دامنه خود را به آفیس 365 اضافه می کنید، معمولا رکورد MX دامنه شما به روز میشود (بوسیله شما یا آفیس 365) تا به آفیس 365 اشاره کند و همه ایمیل هایی که به آن دامنه ارسال می شدند، حالا به آفیس365 ارسال میشوند. مطمئن شوید که در آفیس365، برای هر کسی که قبل از تغییر رکورد MX به دامنه شما ایمیل ارسال میکرده است، باکس ایمیل ایجاد کرده اید.

اگر نخواهید ایمیل را، برای همه افراد درون دامنه خود، به آفیس 365 منتقل کنید چطور؟ میتوانید با طی مراحلی، آفیس 365 را فقط برای چند آدرس ایمیل آزمایش کنید.

نمیتوانید وضعیت اکانت مدرسه یا اکانت غیر انتفاعی را اثبات کنید؟

چندین طرح و روش، برای زمانی که فقط می خواهید دامنه شرکت یا سازمان خود را تایید کنید و نیازی به تنظیم سرویس های دیگری نیست، وجود دارد. به عنوان مثال، برای اثبات به آفیس 365 که سازمان شما اجازه ثبت نام و دریافت حق اشتراک یک مدرسه را دارد.

به منظور اثبات مالکیت، وضعیت آموزش یا غیر انتفاعی و یا برای فعال کردن Yammer جهت اطمینان از کامل کردن همه مراحل مورد نیاز، راهنمای تایید دامنه آفیس 365 را بخوانید. این راهنما برای هر موقعیت کمی متفاوت می باشد.

اگر شما همه مراحل را دنبال نموده اید و همچنان آفیس 365 شما راتایید نمی کند و یا اجازه کامل کردن فرآیند را نمی دهد، برای حل مشکل با پشتیبانی آفیس 365 تماس بگیرید.

سرویس ها با دامنه شما کار نمی کنند؟

ما میتوانیم در یافتن مشکلات مرتبط با تنظیم DNS دامنه به شما کمک کنیم. ایراد یاب دامنه ها، در آفیس 365، رکوردهای مشکل دار و همچنین تغییرات مورد نیاز آنها برای برطرف شدن مشکل را به شما نشان میدهد. این ویدیو به شما نشان میدهد که چگونه رکوردهای معیوب را در رجیستر خود اصلاح کنید. شما همچنین میتوانید دستورالعمل گام به گام بیان شده در ویدیو  زیر را دنبال کنید.

برای به روزرسانی رکورد معیوب، به وب سایت هاست DNS خود بروید.

نکته: تنظیمات DNS شما درست است ولی ایمیل در Outlook دسکتاپ شما به درستی کار نمیکند؟ طرح ها و روش های مختلف جریان  ایمیل را، که میتوانید با آفیس 365 داشته باشید، چک کنید تا مطمئن شوید که همه تنظیمات مورد نیاز کار خود را به درستی انجام داده اید. همچنین میتوانید برای دریافت کمک بیشتر، به آدرس Fix Outlook problems سری بزنید و یا با ما تماس بگیرید تا این کار را برایتان انچام دهیم.

دسترسی به وب سایت شما امکان پذیر نیست؟

اگر همه مشکلات مربوط به DNS را برطرف نموده اید و همچنان با مشکل مواجه هستید، یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

افراد نمیتوانند بوسیله www.mydomain.com به وب سایت شما دسترسی داشته باشند؟ مشکلات مربوط به وب سایت را پیگیری کنید.

نمیتوانید رکورد A یا رکورد CNAME را برای اشاره به وب سایت به روز رسانی کنید؟ رکوردهای DNS سفارشی را در آفیس 365 به روز رسانی کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایل به شرکت در بحث هستید؟
در صورت تمایل مشارکت کنید!

پاسخ دهید